perjantai 29. toukokuuta 2009

Kiitokset

Niinkuin inkkukin tuossa aiemmin kirjoitti, niin oma voimistelijan urani päättyi tähän kauteen.
Tieto lopettamisesta tuli mulle jo aiemmin ( pari viikkoa sitten ), mutta asia oli mulle silloin vielä niin vaikea, etten pystyny asiasta silloi vielä puhumaan.
Nyt oon kuitenkin saanu käsiteltyy tätä mun pääs nii kauan et pystyn lopettaa itkemisen ja puhuukki siitä :).

Oma joukkuevoimistelun harrastaminen alkoi mulla siis n. 12 vuotta sitten MNV:ssä. Siirryin sieltä kuitenkin pian pakilaan ja Safireihin, jossa voimistelin kaksi ikimuistoista kautta (esim. legendaarinen chachapallo, joka jäikin viimeiseksi kilpakaudekseni :)). Safireista siirryin kuitenkin Doroteaan ja yhdistymisen myötä eskoihin. Tytöillekkin oon monesti sanonu että sen joukkueen vaihtumisen myötä kasvoin mä jumpparista voimistelijaksi.
Escadassa vietin siis noi viimeset 2 vuotta, kylläkin lähinnä penkin lämmittäjänä. Mut täst huolimatta oli mull oma rooli selvästikkin joukkuees. Mitä oltaiskaa tehty ilman mun lääkintä kamoja ja pinnipussii, silloi ku hilegeelille ei ollu purkkii :D Jaettiinhan me myös tosiaan toi balettivastaavuuski roosan kanssa. Ja näiden kaikkien lisäksi toimin myös joukkueen sisäisenä hierojana.


Kaikesta huolimatta mitä ollaa tyttöjen kans yhessä kohdattu on nää vuodet ollu kuitenki mun elämäni parhaat ja saan kiittää siitä tyttöjä. Sain teistä mielettömii ystävii ja ootte mulle ku toinen perhe ! Aina saatto tulla pikee teijä luokse ja kertoo kaikki :). Eikä meijä ystävyys tuu tähän loppuu, mä tiiän sen.

En kuitenkaa ole kokonaan luopumassa lajista, vaan ajon myös aloittaa pikku voimistelijoiden valmentamisen ja myös tuomaroimisen, mutta matolla mua siis ei olla enään näkemässä.
Haluun kuitenkin kiittää kaikkia jotka on ollu meitä siel maton reunalla kannustamassa ja toki kaikkia niitä jotka on jaksanu tukee mua lajin suhteen. Erityis kiitos viel tytöille kaikista näistä vuosista. Ootte mulle ÄLYTTÖMÄN rakkaita.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oon kuullu huhuja, että Escadaan on tulossa muitakin lopettamisii. Voi ei!! Jatkaahan Escada vielä kilpailemista. Ootte tosi hyvä joukkue ja ootan aina teidän uusia ohjelmia, erityisesti nyt tulevaa syksyä ja välineohjelmaa toosi paljon. T: Escadafani

Inkku kirjoitti...

Joukkueessa on tällä hetkellä jäljellä 9 tyttöä, eli wiltsu,janni,meeri,minä,nelli ja ellu eivät nyt enää voimistele escadassa. Se ainakin infona noista lopettamisista.